Α. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ
Σε απίθανη περίπτωση που τύχει να παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα είτε να ζητήσετε αντικατάσταση, εντελώς δωρεάν, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, που αποδεδειγμένα θα μας έχετε καταβάλει
Προς τον σκοπό αυτό θα πρέπει το δυνατόν συντομότερα να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό τηλεφώνου 23210 – 78901, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@flos.gr, ώστε να μας ενημερώσετε ειδικότερα για το πρόβλημα στα προϊόντα, που σάς παραδόθηκαν και να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε:
- Την αντικατάσταση των προϊόντων, (που θα ισχύει σαν νέα, δωρεάν για εσάς, παραγγελία)
- ή την ακύρωση της παραγγελία σας, όποτε θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας μετά την πάροδο 7 (επτά) εργασίμων ημερών από τότε που θα παραλάβουμε στην FLOS ΑΒΕΕΑ τα προϊόντα που θα πρέπει να μας επιστρέψατε και υπο τον όρο ότι θα μας έχετε γνωστοποιήσει τραπεζικό σας λογαριασμό, στον οποίο θα μπορούμε να σας καταθέσουμε το ποσό της χρηματικής επιστροφής.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας αποστείλετε τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας την εταιρία courier, μέσω της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας και όχι κάποια άλλη εταιρία της αρεσκείας σας, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε εσείς τα μεταφορικά έξοδα. Στείλετε το δέμα από την courier που παραλάβατε και ενημερώστε ώστε να γίνει με χρέωση στην FLOS ΑΒΕΕΑ και στη διεύθυνση ΒΙ.ΠΕ. Σερρών. Τ.Κ. 62500 Επίσης μπορείτε να καλέσετε την courier που σας παρέδωσε τα προϊόντα και να τους ζητήσετε να έρθουν να παραλάβουν το δέμα από το χώρο σας, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος είναι:
- να μην είναι χρησιμοποιημένο.
- να μην έχετε προκαλέσει εσωτερικές αλλοιώσεις ή εξωτερικές φθορές.
- να επιστραφεί το προϊόν συγχρόνως με την απόδειξη αγοράς του.
- για να προστατευθεί το κουτί του προϊόντος, να είναι στην αρχική η σε ανάλογη συσκευασία.
Για οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τις αλλαγές επικοινωνήστε μαζί μας.
Β. ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε οριστικά την παραγγελία σας, ελεύθερα, αζημίως και χωρίς να συντρέχει ή να χρειάζεται να αναφέρετε κάποιον λόγο, (π.χ. ελάττωμα προϊόντος), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας ή την παραλαβή της παραγγελίας σας – με τον περιορισμό να μην έχετε προβεί σε αποσυσκευασία των προϊόντων (να μην έχετε «ανοίξει» την συσκευασία, που χρησιμοποιήσαμε να σας τα αποστείλουμε).
Διαδικασία Ακύρωσης Παραγγελίας /Υπαναχώρησης
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας πριν την παραλαβή της, αποστείλατε γραπτό μήνυμα στο info@flos.gr και επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς για την επιβεβαίωση (23210-78901).
Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρετε τα παρακάτω στοιχεία:
- Ονοματεπώνυμο – Πατρώνυμο
- Προϊόν/Προϊόντα και ποσότητα Παραγγελίας
- Αριθμό παραγγελίας
- Στοιχεία Επικοινωνίας σας (Τηλέφωνο, Email).
Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης παραγγελίας και εφ’ όσον έχετε καταθέσει αποδεδειγμένα χρηματικό ποσό για την παραγγελία δικαιούστε να λάβετε από την FLOS ΑΒΕΕΑ ολόκληρο το χρηματικό ποσό, που τυχόν έχετε καταβάλλει. Η πίστωση του ποσού θα γίνει μετά την πάροδο επτά (7) εργάσιμων ημερών από την ακύρωση της παραγγελίας ή από την ημερομηνία που το ποσό αυτό θα έχει περιέλθει στην FLOS ΑΒΕΕΑ, (λαμβάνεται υπόψη η πιο πρόσφατη ημερομηνία εκ των δύο), υπο τον όρο ότι θα μας έχετε γνωστοποιήσει τραπεζικό σας λογαριασμό, στον οποίο θα μπορούμε να σας καταθέσουμε το ποσό της χρηματικής επιστροφής.
Διευκρινίζουμε ότι οι όποιες κρατήσεις έχουν επιβληθεί (απο τράπεζα ή πιστωτική κάρτα σας κλπ.) επιβαρύνουν εσάς και δεν επιστρέφονται ούτε από τους τρίτους, που τις διενήργησαν, ούτε βέβαια από την FLOS ΑΒΕΕΑ, που δεν θα έχει εισπράξει το ποσό τους .
Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελία σας και δεν τα έχετε αποσυσκευάσει, όπως ανωτέρω αναφέρεται- ισχύουν τα ίδια ως άνω, με την διαφορά ότι μέσα 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που μας ανακοινώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε, οφείλετε να μας έχετε επιστρέψει με δικά σας έξοδα τα προϊόντα, τα οποία πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από σας, πλήρη και χωρίς φθορές, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (ΔΑ, Τιμολόγιο ή Απόδειξη Λιανικής) και ότι, εφ όσον έχετε καταθέσει αποδεδειγμένα χρηματικό ποσό για την παραγγελία, δικαιούστε να το αναλάβετε ολόκληρο, (αφαιρουμένων των κρατήσεων, που επιβάλλει η τράπεζα κλπ.), μετά την πάροδο 7 (επτά) εργασίμων ημερών από τότε που θα παραλάβουμε στην FLOS ΑΒΕΕΑ τα προϊόντα που μας επιστρέψατε υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν επιστραφεί προσηκόντως όπως αναφέρεται ανωτέρω (άλλως τα προϊόντα δε θα γίνονται δεκτά, θα επιστρέφονται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο) και υπο τον όρο ότι θα μας έχετε γνωστοποιήσει τραπεζικό σας λογαριασμό, στον οποίο θα μπορούμε να σας καταθέσουμε το ποσό της χρηματικής επιστροφής.